top of page

לשמור על תזונה נבונה גם בטיול בחו"ל - חלק ב'

עדיין קשה לי להאמין שטיילנו שלושה חודשים ושעברו חודשיים מאז שחזרנו. במהלך הטיול היו לא מעט עליות ומורדות מבחינת אוכל (לא פשוט בסין במובן הזה) אבל בזכות זה עליתי על כמה דרכים שאיפשרו לי להתמודד בצורה טובה ובריאה יותר. אז הרי לכם החלק השני של הכתבה.

Bed and Breakfast

בכתבה הקודמת כתבתי כמה חשוב לאכול ארוחת בוקר. אז אם כבר, הכי טוב לבחור מקום לינה שיספק לכם גם ארוחת בוקר. נכון, לא תמיד זה משתלם וגם לא תמיד ארוחת הבוקר היא אידיאלית. אבל דווקא בעקבות מה שצוין בחלק א' של הכתבה, כדאי מאוד לנסות לחפש את הדילים שכוללים ארוחת בוקר כדי שלפחות הפינה הזאת תהיה לכם סגורה.

מה אני מציעה? חפשו דיל שכולל ארוחת בוקר ותמיד תמיד תסתכלו בתגובות של אנשים, לרוב הם מציינים אם זה ארוחת בוקר טובה או סתם פרוסת לחם עם ריבה.

לא להגיע למצבי רעב קיצוני

כמה שאני מנסה להימנע מזה, איכשהו בטיולים אני מצליחה להגיע למצבים שאני כל כך רעבה שאני נהיית עצבנית, חלשה וצריכה אוכל כאן ועכשיו. הבעיה במצבים האלה זה לא רק השינוי במצב הרוח, אלא גם אפס שיקול דעת. רעב כזה גורם לכולנו בעיקר לנשנש ולעשות בחירות זריזות ולא נכונות, ותהיו בטוחים שאוכל מזין זה לא יהיה אלא יותר בכיוון של מקדונלד'ס.

מה אני מציעה? תקראו את הסעיף הבא :)

חטיף לדרך

כמו שכתבתי בחלק א' לגבי מים, זה תקף גם לגבי משהו קטן בתיק למקרה שאתם רעבים. כמובן רצוי מאוד שזה לא יהיה חטיף כמו ביסלי או סוכריות גומי, וגם רצוי שלא תהפכו את זה ליום שלם של נשנושים, במיוחד שיש אוכל מקומי מדהים ומיוחד בכל יעד שתהיו בו.

מה אני מציעה? פירות כמו בננה, תפוח וכו', חטיף גרנולה כמה שיותר טבעי, אגוזים משלל סוגים וקרקרים.

ירקות טריים

אל תזניחו את הירקות הטריים בטיול שלכם. ירקות נותנים לנו הרבה אנרגיה, סיבים ששומרים לנו על שובע לאורך זמן, מינרלים וויטמינים. ובמקרה ואתם שוהים בהוסטל עם מטבחון, שימו לב שאתם שוטפים אותם במים נקיים, במיוחד אם אתם במדינות עולם שלישי.

מה אני מציעה? השתדלו שלפחות 2 ארוחות ביום שלכם יכילו ירקות טריים, בין אם זה כמנה עיקרית ובין אם זה כירקות חתוכים לצד המנה.

ועוד טיפ קטן - נסו ירקות (ופירות) שאין בארץ. (ואם אתם מטיילים בסין – לא תפספסו את פרי ה-Durian, שיקול שלכם אם לטעום או לא :)).

תבלו בחו"ל, שמרו על הבריאות וזכרו – BUY LESS, TRAVEL MORE.

אם מעניין אתכם לשמוע על הטיול שעשינו אז אני אשמח לשתף :)

פוסטים אחרונים
ארכיון
 אסתר ריו אלדד דיאטנית יבנה דיאטנית אשדוד
היי, אני אסתר! צד הדף_edited.jpg

תכנית הליווי התזונתי היומיומי בוואטסאפ פותחה בדיוק בשביל לעזור לך

האכילה הרגשית מנהלת אותך?
חווה איבוד שליטה מול אוכל?

פרחים_לרקע-removebg-preview_edited_edited.png
אני אשלח לך מיילים שאשכרה תרצו לפתוח.png

תקבלו ממני טיפים להתנהלות מודעת וקשובה עם אוכל, כלים להתמודדות עם אכילה רגשית והתקפי אכילה, והורדת ההתעסקות באוכל ובמשקל.

עקבו אחריי באינסטגרם
  • Instagram
Briuterry
אסתר_ריו_אלדד_חתימה-removebg-preview_edited.png
bottom of page